My new love: Rouge Bunny Rouge

Hi!
After my exams I decided to go some shopping and I ended up in a magical shop.
Rouge Bunny Rouge is a luxurious english-russian brand :)
The packages and smell of the products are just amazing. If I could I would buy them all.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Uh wreszcie po sesji ;)

Nikogo pewnie nie zdziwi, że w ramach świętowania poszłam na zakupy.... i zupełnie przepadłam.
Dziś pokaże wam co kupiłam, a za jakiś czas spodziewajcie się recenzji :))

Dobra teraz pora na zdjęcia Rouge Bunny Rouge :D



Opakowania są po prostu cudowne, wszystkie kosmetyki pięknie pachną i są niesamowicie przyjemne w konsystencji ;)


Methamorphosis matyfying primer

Bardzo chwalona na wizażu baza matująca osnowa :)) Przyda się gdyż mam duży problem ze świeceniem.



Skin sanctuary foundation
It's lightweight anti-aging foundation

Podkład do cery dojrzałej skin sanctuary, słyszałam, że sprawdza się także przy tłustej, ma fajną konsystencje, jest laciutki, ale ładnie kryje. Pozostawia wykończenie satynowe i uwaga nawet moja tłusta cera nie wymaga po nim przypudrowania ;o
Zapowiada się świetnie, ale to pierwsze wrażenia ;)



Colorburst lipstick in plot thickens
It's pinky-peach shade which is really moisturizing and feels nice on the lips

Szminka colorburst w kolorze the plot thickens, śliczny brzoskwiniowo-różowy nude. Bardzo podoba się mi jej nawilżająca konsystecja, gdyż zwykle szminki strasznie wysuszają mi usta. Ta zdaje się je pielęgnować.




Beautiful highlighter Sea of illumination in shade Sea of tranquility which is pale and a bit pinky color 

Przepiękny rozświetlacz Sea of tranquility, jest porównywany do high beam z benefitu.
Jedyne co w nim mi się już nie podoba to pompka, która wyciska za dużo produktu :( Narazie nie mam pomysłu jak można temu zaradzić..


A wy miałyście już do czynienia z tą marką?
Co sądzicie? : ))))


If You know the brand tell me please
 what You think about their products : )))

No Response to "My new love: Rouge Bunny Rouge"

Post a Comment

Popular Posts

 

Copyright © 2009 BEAUTY WISH All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes