Viva Glam Nicki- soczyste różowe usta

Oj w poszukiwaniu szminki Viva Glam Nicki zjeździłam wszystkie salony MAC w Barcelonie 
Aż w końcu w jednym dostałam OSTATNI egzemplarz! ; )

Właściwie nie ma się czemu dziwić szminka ma świetny, różowy, wibrujący odcień wprost idealny na lato :D
Jest to wykończenie satin, które podobno lubi wysuszać usta, ale o dziwo na moich sprawdza się nawet lepiej niż cremesheen i problemów z suchymi skórkami nie ma ;)
Szminka świetnie trzyma się ust i nie odbija się na kubkach, co jest dodatkowym plusem.
Właściwie robi nam cały makijaż, wystarczy nałożyć ją na usta, wytuszować rzęsy i możemy iść zarówno na zakupy jak i na imprezę ;)
Sama bardzo ją polubiłam i uważam, że na lato jest doskonała :)))



Hi!

When I was in Barcelona I managed to buy Viva Glam Nicki lipstick. It was really hard to get ; o
I swear I think I bought the last one in Barcelona (sorry guys ; d)
It has a perfect summer, rosy color that brightens up Your face immediately :D
It's satin, but I don't find it drying at all, actually it's better than the cremesheen for me.
I really love the lipstick and I wear it quite a lot.









A wy macie jakieś ulubione szminki na lato?

Do You have any favourite summer lipsticks? 

7 Response to Viva Glam Nicki- soczyste różowe usta

30 August 2013 at 12:41

Nie gustuję w takich odcieniach ale u Ciebie prezentuję się naprawdę fajnie. :)

30 August 2013 at 12:41

prezentuje***

5 September 2013 at 11:34

właśnie chciałabym mieć jakąś z maca ,ale niestety u mnie w mieście nie ;c

12 November 2013 at 13:17

Pięknie wygląda, ja niestety nie wyglądam w czerwieni zbyt dobrze ale róże uwielbiam :)

22 December 2013 at 08:39

jaki piekny kolorek pomadki..jestem nim zachwycona :)

15 January 2014 at 14:01

Piękny kolorek :)

30 July 2016 at 05:51

Nie moj kolorek :P

Post a Comment

Popular Posts

 

Copyright © 2009 BEAUTY WISH All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes