New Hybrid nails / Paznokcie hybrydowe pierwsze wrażenia

Hej wszystkim :)))))

Wczoraj się przełamałam i spontanicznie zdecydowałam się na manicure i pedicure hybrydowy ; ))

Lubię wszelkie nowości urodowe i także tej nie mogłam przepuścić...
Jako że niedługo wyjeżdżam za granicę stwierdziłam, że będzie to świetny sposób żeby nie martwić się o odpryskujący lakier i tego typu historie.

 Jak zapewne wiecie lakier hybrydowy powinien utrzymać się na naszych paznokciach co najmniej 2 tyg wyglądając tak jak po nałożeniu (będę dawała znać).

Skorzystałam z usług salonu Asian Nails w Warszawie przy Górczewskiej właściwie dlatego, że był to najbliższy salon z korzystnymi cenami, a ponadto przechodząc zawsze widziałam, że sporo Pań korzysta z ich usług.

Jeśli chodzi o sam salon i obsługę czułam się trochę niepewnie ponieważ Panie średnio mówią po polsku, a ja nie bardzo wiedziałam co właściwie one ze mną robią ;D

Na szczęście z efektu końcowego póki co jestem naprawdę zadowolona, możecie go obejrzeć na poniższych zdjęciach :)


Hi!! :)))
Yesterday, on the spur of the moment I decided to do hybrid nails :D

Im going to Barcelona in a week so I thougtht that would be a perfect moment to make my nails look fantastic.
I went to Asian Nails salon so I didn't understand much and I was a little bit confused about what's actually happening..
Fortunatelly everything went well and here are the results : )))



Uwielbiam różne odcienie różu na paznokciach, tym razem zdecydowałam się na soczystą malinę, która ładnie wygląda zarówno przy bladej jak i opalonej skórze :) 





Bardzo chętnie dowiem się co sądzicie na temat paznokci hybrydowych i jakie macie z nimi doświadczenia, może któraś z Was również korzystała z usług tego salonu?
Trzymajcie się ciepło jak pogoda za oknem ; D
Kama :*


Have You ever tried hybrid nail? What is Your opinion?
Kisess,
Kama :*


4 Response to New Hybrid nails / Paznokcie hybrydowe pierwsze wrażenia

27 July 2013 at 14:38

ładniutki kolor wybrałaś :)

28 July 2013 at 06:26

Dziękuję :)

28 July 2013 at 14:08

Kolrek naprawdę śliczny,taki ciepły i doskonale pasujący do letnich stylizacji.

28 July 2013 at 23:35

ale masz piękne, długie paznokcie:)

Post a Comment

Popular Posts

 

Copyright © 2009 BEAUTY WISH All rights reserved.
Converted To Blogger Template by Anshul Theme By- WooThemes